marți, 9 februarie 2010

constituire si update blog

Pentru ca din motive obiective siteul aeroclubului nu functioneaza am decis sa fac acest blog, ca solutie temporara, pana la remedierea problemelor legate de site.


Va rog sa "abuzati" de acest blog pe care l-am facut intr-un moment de nervi si sa comentati/trimiteti/difuzati sugestii despre dezvoltare. in cazul in care ideea nu va surade, sterg blogul. Deasemenea trimiteti-mi fie pe mail, fie direct pe blog (pentru exercitiu) datele personale pe care le doriti a fi publicate in sectiunea membri.

In prezent am facut o scurta prezentare a formatului pe care l-am imaginat pentru membrii clubului, o lista cu linkurile de specialitate, parteneri, etc, toate aflate in bara din dreapta.

Avantajele blogului ar fi:
- usurinta deosebita in intretinere si actualizare; chiar si eu ma pricep la asta :)))
- posibilitatea comentarii a orice se intampla pe blog, si de catre oricine (bineinteles pot fi scoase comentariile nedorite :D)

2 comentarii:

  1. Putem atasa poze si link uri sau trebuie adaugate de catre Admin ???

    RăspundețiȘtergere
  2. de catre admin. de acu inainte tot ce filmez si pozez va fi pe site.

    RăspundețiȘtergere